Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

1. Корекційно-розвивальна робота на уроках мови та читання для дітей з особливими освітніми потребами
2. Критерiї оцюнювання досягнень учнiв початкових класiв з особливми освiтнiми потребами, якi навчаються у загальноосвiтнiх школах в умовах iнклюзiї
3. Комплекс вправ для виправлення мовних вад та розвитку навичок читання
4. Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання
5. Освіта осіб з особливими потребами

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Компетентності вчителя для реалізації інклюзивного навчання. Онлайн-курс для вчителів від EdEra
Як працювати з інклюзією – поради практиків
Інклюзія: чим має озброїтися вчитель
Стаття " Особливості інклюзивного навчання в початковій школі "

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.07.2017 № 1081 «Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)».
Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями». 
Наказ МОН України від 26.07.2018р. №814 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами".






Немає коментарів:

Дописати коментар